Maya Nestorov

Five workout tips for un unbeatable body

10583013_1516522555229685_1032967153784163728_o

Seven days workout schedule

Planera din träning så att den verkligen blir av! Jag gjorde för ett tag sedan en lista på vad som är viktigt för mig att få med under en veckas-träning och då kom jag fram till följande schemat, som du hittar här!

/Make a plan for your workouts so the really happen! A while ago I did a list of what is important for me to fit in during a week of training. I came up with the following schedule, which you can find here! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Leg workout and one of my favorit exercises – hiptrust

Att känna mig stark och har välsvarvade ben är en magisk känsla, därför har jag medvetet boka in två tunga benpass varje vecka. Här hittar du en mix av mina vanligaste benövningar!

/ Feeling strong and having shaped legs is a magical feeling, therefore I have consciously put two heavy leg workouts in my schedule every week. Here you can find a mix of my most common leg exercises!

_MG_0893

Abs & pilates exercise

Jag brukar variera mina magövningar från gång till gång i min träning, men den röda tråden i mina magpass är ofta pilates- och yogainspirerande övningar.
Pilates bygger på olika grundprinciper där fundamentet för dessa principer är tekniken att dra in magen och spänna bäckenbotten. Här hittar du mina knepp till ”rock solid” mage. :D

/ I always try to diversify my abs exercises from time to time in my training, but the common red thread in my abs sessions are often pilates and yoga inspiring exercises.
Pilates is based on different basic principles on which the foundation of these principles is the technique to pull in your stomach and tighten your pelvic floor. Here you can find out more about what makes my stomach ”rock solid. :D

p6250234 (1)

Get strong & active with pole dance

Träning behöver inte bara innebära att man tränar på gymmet utan du kan vara aktiv på många olika sätt. Jag har bl.a. tetsat pole dance, som är otroligt roligt och tufft samtidigt. Man får räkna med lite blåmärken och ömma punkter fast det är det helt klart värt det.
Spana in vilken studio jag testade och vilka muskler jag aktiverade mest!

/ To be active does not only mean working out at the gym, you can be active in so many different ways. I have actually tried dancing pole dance, which is incredibly fun and tough at the same time. You can definitely expect some bruising and sore spots but it is totally worth it. Here you can check out what studio I tested and which muscles I used the most!

_MG_0946

Back workouts for a stronger back

Jag älskar att träna rygg och jobba för att bli så upprätthålld som möjligt. I dagens samhälle sitter många framåtlutade i sina arbeten, som tex administrativa jobb framför datorn. Jag är själv en av de som sitter och mailar mycket varje dag. Att lägga extra fokus på ryggen och övningar som gynnar bröstryggen vill jag rekommendera alla! Här hittar du en bra mx av mina ryggövningar, både för stora och små ryggmuskler.

/ I love to train my back and work towards strenghtening my back as much as possible. In today’s society many people sit leaning forward in their jobs, such as administrative job in front of the computer. I myself am one of those also who sits and emails much every day.
I would recommend everyone to put extra focus on the back and do exercises that benefit the thoracic spine! Here you will find a good mx of my back exercises, both for the large and small back muscles.

 

Happy training and keep up the good work!
Xx Maya

Du kanske gillar