Maya Nestorov

Stay strong with unbeatable health

Hej på er! Hoppas att er vecka börjat strålande och att ni har fått med träningen idag!
Själv har jag precis kommit hem från gymmet efter att ha tränat ett tufft ryggpass. Jag älskar att träna rygg, eftersom de ger mig en sådan otrolig kick av energi! Det är en magisk känsla efteråt och det bubblade i mig hela vägen hem.
Ryggträningen är en viktigt enligt mig och speciellt övre ryggpartiet, då de flesta är framåtroterade i axlarna pga att många sitter långa dagar framför datorn samt att alla vardagssysslor görs framför kroppen.
Ett tips från mig är att lägga in små övningar för att stärka upp ryggens alla små muskler samtidigt som du tränar de stora ryggmusklerna. Happy training!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Stay strong with unbeatable health!

Warm up:
– Prone back extension, 20 reps (exercise for smal muscles back/shoulder)
– Rotator cuff with cable, 20 reps (exercise for smal muscles back/shoulder)

– Chins, 10 resp
– Tight grip pull ups, 10 reps
– Bent over barbell row, 10 reps
– High row in machine, 10 reps
– Low row in machine, 10 reps
– One arm dumbbell row, 10 reps
– Good mornings, 8 reps
– Low back extension, 15 reps

Do all strength exercises in the order i wrote them. Rest between the sets until you can go again and then repeat the same exercises 3 times.

English 
Exercising the back is an incredibly important training and especially the upper back. This i believe is because most of our daily duties are done in front of the body and also because many people are sitting long hours in front of the computer.
A great tip from me is to put small exercises to strengthen all the little muscles in the uppe back. Do this while you work out the large back muscles.
Happy training!

 

Kategori
Du kanske gillar